Home/Klantenservice
Klantenservice2020-11-27T14:28:50+01:00

Waarmee kunnen we je helpen?

Op zoek naar een antwoord? Wil je meer informatie over onze producten of je bestelling? Stel je vraag dan aan onze klantenservice. We helpen je graag!

Hieronder vind je meer informatie en antwoorden op de meest gestelde vragen.

Heb je een junior campus account dan kan je daar de laatste status van je bestellingen bekijken.

Voor vragen bel

Maandag t/m Vrijdag van 9:30 t/m 17:30

Mail

Reactie binnen 2 werkdagen

Of via WhatsApp

Maandag t/m Vrijdag van 9:30 t/m 17:30

Bestellen

Bestellen en afleveren2020-11-27T14:32:08+01:00

Bestellen op onze website gaat heel eenvoudig. Bij alle artikelen staat uitgebreide informatie.
Dit kan je helpen bij het maken van een keuze uit ons assortiment. Alle vermelde prijzen zijn incl. BTW.

Stap 1: Product selecteren

Wanneer je een artikel hebt gevonden en je wilt deze bestellen ga je als volgt te werk.
Je klikt op “In Winkelwagen”.  Je komt hierna in de winkelwagen met een overzicht van de gekozen artikelen.

Stap 2: Winkelwagen

Je vindt de winkelwagen altijd rechtsboven in de pagina terug. Klik op de winkelwagen, en je ziet uit welke producten je bestelling bestaat.
Je kunt nog eenvoudig iets wijzigen of verwijderen uit je winkelwagen.
Klik op “Doorgaan naar afrekenen” om naar de volgende pagina te gaan, en je gegevens in te vullen.

Stap 3: Bestelling afronden

Vul je gegevens in óf log in als je al een account hebt. In dit laatste geval worden je gegevens automatisch ingevuld (controleer wel altijd je adresgegevens!).
Je kunt hier ook een nieuwe account aanmaken.
Heb je nog geen Junior Campus account? Geen probleem. Je hebt geen account nodig om de bestelling af te ronden.

Stap 4: Kortingsbon

Heb je een kortingsbon code ontvangen van Junior Campus? Dan kan je de code invoeren op zowel de winkelmand pagina als op de afreken pagina. De korting wordt dan toegevoegd aan je bestelling.

Stap 5: Adresgegevens

Vul je adresgegevens zo compleet mogelijk in om je bestelling zo spoedig mogelijk en probleemloos te laten verlopen.
Indien gewenst kan je de bestelling op een ander adres laten bezorgen.

Stap 6: Verzendmethode

Al onze pakketten worden verzonden via PostNL. De standaard verzend optie is verzending naar het afleveradres waarbij het pakket wordt aangeboden bij u of u buren (als u niet thuis bent). De kosten voor de standaard verzending worden automatisch aan het totaal bedrag toegevoegd. Je kan deze verzend optie op de afreken pagina uitbreiden met de opties:

  • Ochtendlevering (aflevering op werkdagen, tussen 8:00 en 12.00 uur)
  • Avondlevering (aflevering op werkdagen, tussen 17.30 en 22.00 uur)
  • Handtekening voor ontvangst (er moet getekend worden voor ontvangst, zo weet je wie het pakket in ontvangst neemt)
  • Alleen thuisbezorgd (geen bezorging bij de buren)
  • Afhalen bij een PostNL punt bij u in de buurt (weinig thuis? Laat je pakket dan bezorgen bij een PostNL-punt)

Eventuele meer of minder kosten worden verrekend na selectie. In alle gevallen ontvangt u een Track en trace code per mail om u pakket te volgen.

Stap 7: Betaalwijze

Selecteer een van de beschikbare betaalmethoden.

  • Ideal
  • Creditcard
    • Master Card
    • Visa
    • American Express
  • Op factuur. Voor zakelijke klanten, bijvoorbeeld scholen en bso’s, is het mogelijk om te betalen nadat het product is geleverd. Je ontvangt van ons een digitale factuur per e-mail. Deze factuur kun je op de gebruikelijke wijze betalen. Vergeet niet het ordernummer te vermelden. Zo kunnen we jouw betaling snel en correct afhandelen.
    Let op: je ziet deze optie alleen wanneer je een zakelijk account hebt.

Alle betalingen worden veilig verwerkt op de betaalomgeving van Mollie.

Stap 8: Overzicht

Als je alle stappen heeft ingevuld kan je de bestelling controleren en de bestelling plaatsen, door de groene “bestelling plaatsen” button te gebruiken.
Vergeet niet om kennis te nemen van de algemene voorwaarden en deze te accepteren.

Na het afronden van je bestelling, ontvangt je binnen enkele minuten een automatische bevestiging van de bestelling per e-mail. Check vooral even je SPAM-map als je geen bevestiging ontvangt in je mailbox. Zodra de bestelling verzonden wordt ontvang je een nieuwe mail met daarin de track en trace code en verwachte levertijd.

 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?2020-11-27T14:33:28+01:00

Bestellingen op werkdagen voor 15.00 uur geplaatst, worden de volgende dag verzonden, en gemiddeld genomen de werkdag daarop thuisbezorgd. De doorlooptijd kan per order type, product of geselecteerde verzend optie afwijken. Op onze product pagina geven wij de verwachte levertijd aan per product.

Indicative levertijden:

  • Bestellingen op Vrijdag geplaatst, worden Dinsdag thuisbezorgd.
  • Bestellingen op Zaterdag geplaatst, worden op Dinsdag thuisbezorgd
  • Bestellingen op Maandag geplaatst, worden op Woensdag thuisbezorgd

Voor alle zendingen ontvang je een track & trace link van PostNL waarmee je het pakket kan volgen.

Wat zijn de bezorgkosten?2020-11-24T12:35:53+01:00

Binnen Nederland zijn de verzendkosten €4,00 voor een brievenbuspakje en €6,75 voor een pakket. Dit wordt berekend op basis van de artikelen in je winkelmandje. Bij een bestelling boven de €150,- betaalt Junior Campus de verzendkosten. Wij bezorgen momenteel alleen in Nederland.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?2020-11-24T12:45:45+01:00

Toch de verkeerde producten besteld? Neem dan direct na het bestellen contact op met de klantenservice.

Is je bestelling al verzonden, dan kunnen we deze niet meer annuleren. Je kunt je bestelling dan retourneren volgens de normale retourprocedure.

Retourneren & Terugbetalen

Kan ik mijn bestelling retourneren?2020-11-24T12:23:24+01:00

Voldoet de bestelling toch niet aan je verwachting? Je kunt altijd binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling van de aankoop afzien.

Retourvoorwaarden juniorampus.nl

  • Je kunt je retour aanmelden bij ons binnen 14 dagen na ontvangst. Vervolgens heb je nogmaals 14 dagen de tijd om de producten daadwerkelijk terug te sturen. Je kan ook zonder voorafgaande mededeling de producten binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen, als je daarbij maar een mededeling voegt waaruit jouw wens tot herroeping blijkt.
  • Het product zit in de originele verpakking (voor zover mogelijk) en is niet gebruikt. Mocht het toch gebruikt of beschadigd zijn dan ben je aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
  • Sommige artikelen kun je niet retourneren, bijvoorbeeld:
    • Producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling is verbroken.
    • Kopieerbare producten, zoals cd’s en dvd’s, waarvan de verzegeling is verbroken.
    • Online lessen waarvoor een inlog url en wachtwoord is ontvangen kunnen na 48 uur niet meer worden geretourneerd. Indien er een materialen box bij de online lessen is meegeleverd, kan deze wel worden geretourneerd. De waarde van de materialen bedraagt €20,-
Hoe retourneer ik mijn producten?2020-11-24T12:09:07+01:00

Wij verzoeken je om binnen 14 dagen na ontvangst contact op te nemen met de klantenservice via service@juniorcampus.nl
Je ontvangt een e-mail ter bevestiging. In deze e-mail wordt ook het juiste retouradres vermeld. Indien je zonder voorafgaande melding iets wenst te retourneren, kan dit naar het volgende adres:

Klantenservice Junior Campus
Veemarkt 207
1019 CJ Amsterdam

Nadat je de retour bij de klantenservice hebt aangemeld, heb je 14 dagen de tijd om je bestelling retour te sturen. Liefst in de originele verpakking.

Zijn er kosten voor het retourneren?2020-12-07T18:33:45+01:00

De verzendkosten voor de heenzending van het product dat retour komt, worden teruggestort. De kosten van de retourzending zijn voor jouw eigen rekening. De verzendkosten zijn afhankelijk van de vervoerder die je kiest -voor het retour zenden van een pakket bedragen de kosten ongeveer €7,00. Wanneer het product beschadigd is bij ontvangst van de retour kan een schadevergoeding in rekening worden gebracht.

Hoe snel word ik terugbetaald?2020-12-07T18:34:19+01:00

Wij storten het aankoopbedrag en de verzendkosten voor de heenzending zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen nadat wij je herroeping hebben ontvangen op je rekening. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat je hebt aangetoond dat je de artikelen hebt verstuurd.

Herroepingsrecht2020-11-24T12:15:03+01:00

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Je kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om jouw mededeling betreffende jouw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Verzending en bezorging

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?2020-11-27T14:33:28+01:00

Bestellingen op werkdagen voor 15.00 uur geplaatst, worden de volgende dag verzonden, en gemiddeld genomen de werkdag daarop thuisbezorgd. De doorlooptijd kan per order type, product of geselecteerde verzend optie afwijken. Op onze product pagina geven wij de verwachte levertijd aan per product.

Indicative levertijden:

  • Bestellingen op Vrijdag geplaatst, worden Dinsdag thuisbezorgd.
  • Bestellingen op Zaterdag geplaatst, worden op Dinsdag thuisbezorgd
  • Bestellingen op Maandag geplaatst, worden op Woensdag thuisbezorgd

Voor alle zendingen ontvang je een track & trace link van PostNL waarmee je het pakket kan volgen.

Wat zijn de bezorgkosten?2020-11-24T12:35:53+01:00

Binnen Nederland zijn de verzendkosten €4,00 voor een brievenbuspakje en €6,75 voor een pakket. Dit wordt berekend op basis van de artikelen in je winkelmandje. Bij een bestelling boven de €150,- betaalt Junior Campus de verzendkosten. Wij bezorgen momenteel alleen in Nederland.

Ik heb mijn pakket niet ontvangen2020-11-24T12:41:04+01:00

Heb je de bestelling niet op tijd ontvangen, geen bericht van de bezorgdienst in je brievenbus én geen bericht van Junior Campus ontvangen over je bestelling? Neem dan contact op met de klantenservice.

Mijn product is beschadigd geleverd2020-11-24T12:44:52+01:00

Wanneer een artikel beschadigd is bij ontvangst, verzoeken wij je vriendelijk om dit zo snel mogelijk (het liefst binnen 2 maanden) na ontdekking van het gebrek naar ons terug te sturen. Liefst vergezeld van het aankoopbewijs.

Wanneer een artikel kapot gaat terwijl je dit al langer dan 14 kalenderdagen in je bezit hebt, dan verhelpen wij het probleem graag zo snel mogelijk. Dit doen wij, afhankelijk van het artikel en oorzaak van de beschadiging, door vervanging, reparatie of terugbetaling. Hierbij zal tenminste de wettelijke rechten van de consument worden gerespecteerd. De wettelijke garantie is van toepassing. Dit wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Wat zijn de bezorgopties?2020-11-24T12:50:25+01:00

Al onze pakketten worden verzonden via PostNL. De standaard verzend optie is verzending naar het afleveradres waarbij het pakket wordt aangeboden bij u of u buren (als u niet thuis bent). Je kan de verzend optie op de afreken pagina uitbreiden met de opties:

  • Ochtendlevering (aflevering op werkdagen, tussen 8:00 en 12.00 uur)
  • Avond levering (aflevering op werkdagen, tussen 17.30 en 22.00 uur)
  • Handtekening voor ontvangst (er moet getekend worden voor ontvangst, zo weet u wie het pakket in ontvangst neemt)
  • Alleen thuisbezorgd (geen bezorging bij de buren)
  • Afhalen bij een PostNL punt bij u in de buurt (weinig thuis? Laat je pakket dan bezorgen bij een PostNL-punt)

Betalen

Hoe kan ik betalen op juniorcampus.nl?2020-11-24T13:49:37+01:00

Op juniorcampus.nl kun je kiezen uit diverse betaalmethoden:

  • iDEAL. Je rekent af in de vertrouwde online betaalomgeving van je eigen bank. Aan betalen met iDeal zitten geen extra kosten verbonden.
  • Creditcard. Je rekent veilig af binnen de betaalomgeving van Mollie. Aan betalen met een creditkaart zitten geen extra kosten verbonden.
  • Op factuur. Voor zakelijke klanten, bijvoorbeeld scholen en praktijken, is het mogelijk om te betalen nadat het product is geleverd. Je ontvangt van ons een digitale factuur per e-mail. Deze factuur kun je op de gebruikelijke wijze betalen. Vergeet niet het ordernummer te vermelden. Zo kunnen we jouw betaling snel en correct afhandelen.
    Let op: je ziet deze optie alleen wanneer je een zakelijk account hebt.

 

Zijn alle prijzen inclusief of exclusief BTW?2020-11-24T13:10:07+01:00

Op Juniorcampus.nl zijn alle genoemde prijzen inclusief btw weergegeven.

Waar vind ik mijn factuur?2020-12-07T18:34:52+01:00

Heb je een bestelling geplaatst op Juniorcampus.nl? Dan ontvang je van ons een e-mail met je factuur.

Mijn Account

Bedrijfsgegevens

Bedrijfsgegevens Junior Campus2020-11-24T23:04:09+01:00

Junior Campus vof
Veemark 207
1019 CJ, Amsterdam

KvK nummer: 73530670
BTW nummer: NL859561665B01
IBAN: NL22 RABO 0155 7661 39

Telefoon: 06 2110 8789 of 06 4313 2046
e-mail: voor algemene vragen info@juniorcampus.nl, voor vragen rondom bestellingen service@juniorcampus.nl.